Skontaktuj się znami

UBEZPIECZENIA BIUR RACHUNKOWYCH

Ustawa o rachunkowości (art. 76h ust. 1) nakłada obowiązek ubezpieczenia OC na przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, czyli na wszystkie biura rachunkowe, które świadczą takie usługi.

Ustawa o rachunkowości (art. 76h ust. 1) nakłada obowiązek ubezpieczenia OC na przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, czyli na wszystkie biura rachunkowe, które świadczą takie usługi.

Polisa chroni biura przed odpowiedzialnością cywilną za szkody powstałe w wyniku ich działania lub zaniedbania. Mówiąc najkrócej, Towarzystwo odpowiada do wysokości sumy ubezpieczenia, a przedsiębiorca do wysokości szkody.


Jeśli przedsiębiorca prowadzący usługowo księgi rachunkowe (lub w przypadku poszerzonej polisy – wypełniający księgi podatkowe i obliczający zeznania podatkowe) popełni błąd, a poszkodowany klient zgłosi roszczenia, na przykład skieruje sprawę o odszkodowanie na drogę sądową, ewentualne odszkodowanie zostanie wypłacone z polisy. W przypadku braku polisy – z własnej kieszeni lub majątku przedsiębiorcy.

Jeśli w biurach rachunkowych prowadzone są od czasu do czasu określone czynności doradztwa podatkowego – prowadzenie ksiąg podatkowych, prowadzenie innych ewidencji do celów podatkowych, udzielanie pomocy w tym zakresie (podatkowa księga przychodów i rozchodów), sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych i udzielanie pomocy w tym zakresie, np. deklaracje podatkowe osób fizycznych – PITY, ewidencja rozliczanie VAT, to suma ubezpieczenia jest dobrowolna i ustala ją Klient w PLN.

Cztery proste kroki dzielące Cię
od dobrego ubezpieczenia

Krok 1

Twój kontakt z Ama Consulting.

Krok 2

Wspólne określenie potrzeb i wybór odpowiedniego ubezpieczenia.

Krok 3

Przygotowanie oferty przez Ama Consulting.

Krok 4

Podpisanie umowy.

Cztery proste kroki dzielące Cię od dobrego ubezpieczenia

Krok 1

Twój kontakt z Ama Consulting.

Krok 2

Wspólne określenie potrzeb i wybór odpowiedniego ubezpieczenia.

Krok 3

Przygotowanie oferty przez Ama Consulting.

Krok 4

Podpisanie umowy.

Skontaktuj się z nami

[everest_form id="125"]

Lokalizacje naszych biur

Mokotów

Białołęka

Zgody RODO

Wyślij link do zgód RODO

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/

Zgoda RODO (dotyczy osób fizycznych i jednoosobowych działalności gospodarczych):

Zgodę można udzielić na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

W celu przygotowania ofert i przekazania ich elektronicznie musimy uzyskać zgodę nr 1 i 3. 

Pobierz dokument zgód RODO

APK majątek

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK

APK komunikacja

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK