Skontaktuj się znami

Dlaczego my?

Jakość i doświadczenie – to nasze główne cechy

Ama Consulting istnieje od 1999 r.

Wieloletnie doświadczenie, dzięki któremu możemy zaoferować naszym klientom usługi najwyższej jakości.

Lepsza oferta

Większe możliwości, również podczas negocjacji korzystnych stawek dla naszych klientów.

Niezależność

Szeroki wachlarz Towarzystw pozwala tworzyć nam dla naszych klientów optymalne rozwiązania.

Profesjonalny serwis

Jesteśmy, aby pomóc dobrać najlepsze rozwiązania do indywidualnych potrzeb naszych klientów.

Szanujemy Twój czas!

Rozumiemy Twoje potrzeby. Otrzymasz ofertę taką, jakiej potrzebujesz, nie tracąc na to zbędnej ilości czasu.

Dwie lokalizacje

Posiadamy w Warszawie dwa biura w różnych częściach miasta aby ułatwić Ci wizytę.

Lokalizacje naszych biur

Mokotów

Białołęka

Zgody RODO

Wyślij link do zgód RODO

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/

Zgoda RODO (dotyczy osób fizycznych i jednoosobowych działalności gospodarczych):

Zgodę można udzielić na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

W celu przygotowania ofert i przekazania ich elektronicznie musimy uzyskać zgodę nr 1 i 3. 

Pobierz dokument zgód RODO

APK majątek

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK

APK komunikacja

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK