Skontaktuj się znami

#SerwujemyPrawo – bezpłatna akcja skierowana do właścicieli lokali gastronomicznych

Ubezpieczyciele wychodzą na przeciw wielu branżom w walce z pandemią COVID-19. Udzielają wsparcia pracownikom służby zdrowia i szpitalom, prowadzą infolinie nt. koronawirusa. Szczególną akcję o nazwie #SerwujemyPrawo prowadzi Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej (DAS).

Akcja polega na udzielaniu bezpłatnych telefonicznych porad prawnych restauratorom i właścicielom innych lokali gastronomicznych dotkniętych skutkami epidemii koronawirusa. Nie muszą posiadać polisy ochrony prawnej w DAS, by dowiedzieć się od prawników, jak prowadzić działalność gospodarczą w czasie epidemii. Porady można uzyskać w każdy czwartek w godz. 10.00- 16.00, dzwoniąc pod numer infolinii 22 453 00 02.

Przed zaczerpnięciem porady, warto zapoznać się z regulaminem akcji. Mogą w niej wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej – w każdym przypadku pod warunkiem prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie grupy nr 56.1 lub 56.3 wg PKD (działalność usługowa związana z wyżywieniem, zatrudnionych do 10 osób). Każdy kto zadzwoni, przed połączeniem z kancelarią prawną i otrzymaniem porady będzie musiał podać swoje imię i nazwisko, numer PESEL lub NIP, numer telefonu, adres e-mail, zakres porady oraz udzielić odpowiedzi na trzy pytania weryfikujące.

Eksperci udzielają porad wyłącznie w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego i tylko w sprawach problemów prawnych związanych z wprowadzeniem na terytorium RP stanu epidemii wirusa SARS-CoV-2. W przypadku pytań dotyczących skomplikowanych zagadnień, wymagających dodatkowej analizy lub weryfikacji przepisów, DAS zastrzega sobie możliwość oddzwonienia w późniejszym terminie w dni robocze, ale nie później niż w ciągu 48 godzin.

Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej DAS wierzy, że akcja realnie wesprze branżę gastronomiczną w tym bardzo trudnym czasie.  

Poznaj jakość Ama Consulting

Ubezpiecz się tak jak Ci wygodnie

Zdecyduj jak chcesz się z nami skontaktować - napisz, zadzwoń, przyjdź do naszego biura lub poproś o rozmowę. Postaramy się dobrać dla Ciebie idealną ofertę.

Lokalizacje naszych biur

Mokotów

Białołęka

Zgody RODO

Wyślij link do zgód RODO

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/

Zgoda RODO (dotyczy osób fizycznych i jednoosobowych działalności gospodarczych):

Zgodę można udzielić na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

W celu przygotowania ofert i przekazania ich elektronicznie musimy uzyskać zgodę nr 1 i 3. 

Pobierz dokument zgód RODO

APK majątek

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK

APK komunikacja

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK