Skontaktuj się znami

UBEZPIECZENIA FIRM

Ubezpieczenie pozwoli Ci kontrolować Twój biznes.
Czy wiesz, jak ważne dla przyszłości Twojej firmy jest zabezpieczenie jej majątku przed stratami wynikającymi ze zdarzeń losowych (np. pożaru) lub kradzieży?
Czy długo musiałbyś odrabiać takie straty?
Dzięki ubezpieczeniu możesz myśleć przyszłościowo i przygotować się na zdarzenia, które mogłyby znacząco wpłynąć na kondycję Twojej firmy.

Ubezpieczenie pozwoli Ci kontrolować Twój biznes.
Czy wiesz, jak ważne dla przyszłości Twojej firmy jest zabezpieczenie jej majątku przed stratami wynikającymi ze zdarzeń losowych (np. pożaru) lub kradzieży?
Czy długo musiałbyś odrabiać takie straty?
Dzięki ubezpieczeniu możesz myśleć przyszłościowo i przygotować się na zdarzenia, które mogłyby znacząco wpłynąć na kondycję Twojej firmy.

  • ubezpieczenie majątku firmy od zdarzeń losowych, w tym:
    • budynki
    • wyposażenie (sklepów, biur, magazynów i innych pomieszczeń, w tym nisko cenne składniki majątku)
    • środki obrotowe tj.: towary, surowce, półprodukty, wyroby gotowe lub w toku produkcji, materiały pomocnicze, opakowania, części zapasowe do maszyn i urządzeń
    • nakłady inwestycyjne
    • mienie osobiste pracowników
  • ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku
  • ubezpieczenie od wandalizmu
  • ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (przenośnego i stacjonarnego) od wszystkich ryzyk
  • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC pracodawcy, OC za produkt, OC podwykonawców)
  • ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych
  • Assistance

Nie mamy wpływu na wystąpienie zdarzeń losowych, ale możemy ochronić się przed ich negatywnymi skutkami. Zapewnij kompleksową ochronę dla swojego biznesu tak, by przetrwał wszystkie takie sytuacje. Każdy przedsiębiorca prowadząc firmę chce jej stałego rozwoju. Ubezpieczenie jest jak kolejny element, który pomaga Twojemu biznesowi iść do przodu.

Możesz skorzystać z gotowych pakietów dla firm lub z indywidualnie przygotowanego programu. Nie wiesz jakie ubezpieczenie będzie najlepsze dla Twojego biznesu? Skontaktuj się z naszym konsultantem, który pomoże Ci zoptymalizować zakres i koszty ochrony ubezpieczeniowej, przy jednoczesnym spełnieniu Twoich oczekiwań. Bez względu na wielkość Twojej firmy pomożemy dobrać Ci odpowiednie rozwiązanie.

Cztery proste kroki dzielące Cię
od dobrego ubezpieczenia

Krok 1

Twój kontakt z Ama Consulting.

Krok 2

Wspólne określenie potrzeb i wybór odpowiedniego ubezpieczenia.

Krok 3

Przygotowanie oferty przez Ama Consulting.

Krok 4

Podpisanie umowy.

Cztery proste kroki dzielące Cię od dobrego ubezpieczenia

Krok 1

Twój kontakt z Ama Consulting.

Krok 2

Wspólne określenie potrzeb i wybór odpowiedniego ubezpieczenia.

Krok 3

Przygotowanie oferty przez Ama Consulting.

Krok 4

Podpisanie umowy.

Skontaktuj się z nami

[everest_form id="125"]

Lokalizacje naszych biur

Mokotów

Białołęka

Zgody RODO

Wyślij link do zgód RODO

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/

Zgoda RODO (dotyczy osób fizycznych i jednoosobowych działalności gospodarczych):

Zgodę można udzielić na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/zgody-rodo/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

W celu przygotowania ofert i przekazania ich elektronicznie musimy uzyskać zgodę nr 1 i 3. 

Pobierz dokument zgód RODO

APK majątek

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/majatek/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK

APK komunikacja

Wyślij link do APK

https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/

Zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej jesteśmy zobowiązani do przeprowadzenia analizy potrzeb klienta (APK).

Uzupełnić APK można na 2 sposoby:

  • Online – poprzez wypełnienie formularza znajdującego się pod poniższym linkiem https://amaconsulting.pl/panorama-klient/rodo-apk/komunikacja/
  • Tradycyjnie – poprzez wypełnienie dokumentu a następnie przesłanie do nas jego skanu (dokument w załączniku). 

Pobierz dokument APK